10 things that Au Pair isn’t saying ...

03.02.2013 19:34

1.- Pokud chcete, abych se cítila jako člen rodiny, peníze a volný čas nejsou všechno. Důležité je i spojení s vámi a dětmi - povídat si o všem, co nás napadne a dát mi pocit, že nejsem věc. Ukažte mi, že mi věříte a vážíte si mě a já vám dám stejný pocit.
2.- Jsem au-pair, ne chůva. Jsem tu na výměnu, ne o to postarat se o děti na plný úvazek.
3.- Posím, nejednejte se mnou jako se služkou. Pokud chcete, abych udělala něco, co není můj úkol, zaplaťte mi za to.
4.- Někdy člověk potřebuje nabít baterie. Respektujte, prosím, můj volný čas a já budu naoplátku připravena plnit všechny své povinnosti.
5.- Mám svůj vlastní život, kamarády, se kterými se chci setkávat, proto prosím, dodržujte proto smluvený čas mé práce.
6.- Jednou za čas je dobré vědět, že můžete zvládnout své věci sami. Nečekejte na mě tedy s praním prádla či vytíráním, pokud jsem na dovolené.
7.- Zavolejte mě na oběd, když jsem doma. Nepředstírejte, prosím, že nevíte o tom, že tam jsem.
8.- Vždy se snažím být velice potichu, pokud vstanu dřív než vy. Je to zdvořilé a proto, prosím, respektujte mé spaní.
9.- Hraní s dětmi mám jako svou práci. I když mám svou práci i děti ráda, nechci si s nimi hrát i ve svém volném čase.
10.- Platíte mi, abych se starala a dohlédla na vaše děti. Prosím, nedávejte mi na hlídání 7 dětí a více.

                                                                                                             (přeložila Megy - překlad není doslovný)
                                                                                                             (pro potřebu, anglické znění naleznete zde)